Menu
Zoek
Contact

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht?

Bij DELA vinden we jouw tevredenheid belangrijk. Daarom heeft DELA een onafhankelijke en kosteloze geschillencommissie samengesteld voor klanten die niet tevreden zijn met de geboden oplossing na het doorlopen van de klachtenprocedure.

Wat is de geschillencommissie?

De geschillencommissie is een onafhankelijke instantie die klachten behandelt van DELA-klanten die niet tevreden zijn met de geboden oplossing. Ze kan een bindend advies opleggen aan de directie van DELA. Zo kan je jouw klacht opnieuw voorleggen, zonder dat dit jou dure juridische kosten oplevert.

Wie is de geschillencommissie?

De geschillencommissie bestaat uit vijf leden van coöperatie DELA met een uitvaartverzekering bij DELA België. Ze handelen volledig onafhankelijk en nemen beslissingen naar eigen inzicht. Ze geven bindende uitspraken en adviseren DELA over de klachtenprocedure en de kwaliteit van de dienstverlening.

Wanneer kan je terecht bij de geschillencommissie?

Je kan terecht bij de geschillencommissie nadat je de volledige klachtenprocedure hebt doorlopen. Ben je daarna nog steeds ontevreden? Dan kan je jouw klacht kosteloos opnieuw voorleggen. Binnen 15 werkdagen hoor je of je geschil wordt behandeld. De geschillencommissie komt 4 keer per jaar samen op vastgelegde tijdstippen.

Wil je meer weten over de werking van de geschillencommissie? Lees dan het volledige reglement.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij helpen je graag.

Neem contact op