Wat jammer. We hadden zo graag aan al je verwachtingen voldaan.
DELA is enorm begaan met de tevredenheid van haar klanten. We staan bekend om onze goede dienstverlening en doen er alles aan om klachten te voorkomen. Daarom luisteren we graag naar jouw verhaal.
Vertel ons je klacht
Vul het formulier in en omschrijf zo duidelijk mogelijk je klacht.
Raadpleeg de ombudsman
Heb je al een klacht ingediend, maar voel je je niet geholpen? Neem dan contact op met de ombudsman op info@ombudsman-insurance.be.
Financiële zekerheid
Met het DELA Uitvaartzorgplan betaal je de kosten van je uitvaart. Handig meegenomen: vanaf je eerste premiebetaling en de startdatum van het contract ben je verzekerd voor het volledige bedrag.
Praktische en administratieve hulp
Financieel is alles geregeld. Maar DELA doet nog meer. We verlenen nabestaandenzorg en bijstand, en geven welgekomen advies.
Psychologische bijstand
Om hulp te bieden bij het intense verdriet na het overlijden van een dierbare, biedt DELA psychologische ondersteuning aan.
Repatriëring
De meeste van onze uitvaartverzekeringen voorzien ook repatriëring uit het buitenland.
Aanpassing aan de index
Jouw verzekerd kapitaal wordt elk jaar geïndexeerd op basis van de evolutie van de consumptieprijzenindex. Zo houdt het gelijke tred met de stijging van de levensduurte.
Winstdeling
Je uitvaartverzekering geeft recht op winstdeling. Dat is goed nieuws, want als DELA voldoende winst maakt, gaat je verzekerd kapitaal naar omhoog zónder dat je premie stijgt.
Vind de antwoorden die je zoekt specifiek voor jouw verzekering hier:
Weet je niet welke verzekering je hebt ? We helpen je graag.
Geef hier je polisnummer in